10 Eylül 2013 Salı

Okulun Bodrumun da Namaz Kılan Öğrenciler!Artık 1.Kata Çıkabilirsiniz

         Milli Eğitim Bakanlığı’nın güncellenen Ortaöğretim Kurumları yönetmeliğine göre, Anadolu imam-hatip ve imam hatip lisesi öğretmenlerine ‘çevreyle ilişki kurma’ görevi verildi. Ayrıca talep olması halinde okulda ibadethane açılabileceği belirtildi.Haberin devamı için... 
     
           Bazı şeyler değişmeye başladı sanırım Türkiyemiz de...Bi aralar okulda namaz kılan gençler için sanki kaçakçı gibi ne haberler yapılmıştı.Hatırlamak isteyenler tıklayın.Çok şükür atlattık galiba artık o haberleri.

      Ben lise de okurken okulumuzda çok güzel iki mescid vardı.Orada kıldığım namazların tadı bir ayrıydı.Tenefüslerde koştura koştura mescide çıkar,namazımızı kılardık.Bazen ders vaktine gelirdi namaz,hocadan izin alıp kılmak için kırk takla atardık.Gençken arkadaşlarınla ibadet yapmanın tadı çok ayrı oluyor.EEE ne demiş Peygamberimiz(s.a.v) hadisinde:

        Bir genç, ilim ve ibadet içerisinde yetişir, olgunlaşırsa, Allahü teâlâ, Kıyamet günü ona yetmiş iki sıddık sevabı kadar sevap verir.[Taberani]

        Allahü teâlâ, ibadet eden genci, meleklerine gösterip, ”Bakın bu genç, benim için şehvetini bırakıyor. O benim nazarımda kıymetli bir melek gibidir” buyurur. [Deylemi]


      Gençlik hızlı gelip geçiyor.Bu treni kaçıranlar Cübbeli Ahmet Hocanın dediği gibi;misafirler geldi,misafirler gitti,şimdi yaz var,şimdi kış var,şimdi işim var demeye başlıyor teyzelerimiz,amcalarımız.

     Ne mutlu tertemiz ruhlarına,kalplerine namaz sevgisi yerleştiren gençlerimize ve onların ailelerine.

        Kolay kolay kimseden şunu sözleri duyamayız;
-Ben gençken namazımı hiç bırakmazdım.Şimdi artık kılmıyorum.Çok zor geliyor.

      NEDEN?Çünkü ibadet bilinci daha küçükken kişinin karakterine,ruhuna yerleştiğinde söküp atması kolay olmuyor.Ama nedense şu sözlerle pişman olanları çok duyarız;
-Ahhh Ah gençken hiç kılmadım namaz.Gençlik işte,cahillik.Şimdi de işler çok,dizlerim de ağrıyor nasıl kaza edeceğim namazlarımı?En azından şimdi ki namazlarımı kılayım da.Allahım af eder gençlikte ki hatalarımı.

     Ah be teyzecim!Kaçan trene yetişilmez ki.Kendin pişman olduysan bari çocuklarını,torunlarını daha bilinçli yetiştir.Onlara öğret namazın ne olduğunu.

                   Namaz da pişmanlık yaşamayacak olan tüm gençlerimize selam olsun...

       
                                                      

1 yorum:

  1. bu habere o kadar mutlu oldum ki ne olursa olsun insanların inançlarına saygı duyulmalı.. İster Hristiyan olsun ister Müslüman.. o kadar şanlı bir geçmişimiz var ki Hristiyanlar için kilise inşa edilmiş inançları asla engellenmemiştir.. Bundan sonra bu güzel haberlerin devamını da Allah tan diliyorum..

    YanıtlaSil