7 Eylül 2013 Cumartesi

Kitaplarım.Kitaplığım.İki gözüm..




Lise yıllarımdan beri özenle biriktirdiğim kitaplarım.O zamanlardan beri  bi çocuk edasıyla bakarım onlara.Aman yırtılmasın,sayfası kıvrılmasın,kardeşime atma kitabımı öyle yaaa!Okuması için verdiğim birine bir şey olmasın lütfen diyerek titizlikle büyüttüm ben onları.

Uzun araştırmalar sonucu alırım bir kitabı,önüme geleni alayım gibi bir fikrim yoktur.Alınmayı hak ediyorsa alırım.

Hep hayal ederdim lise zamanları,evlenince çok güzel bir kitaplığım olsun sergileyim kitaplarımı,hep gözümün önünde olsunlar.Hani kızlar özenle,emekle dantel örerler çeyizlerine, sonra da en baş köşeye onu sererler ya beni ki de öyle bir heyecandı.Çeyiz sandığımda dantel değil kitaplarım olmalıydı.

Evlilik geldi,çattı.Sıra kitaplığı beğenmekte.Nasıl bir şey olsun derken tam bir hafta araştırma sonucu olarak işte gördüğünüz asimetrik kitaplığı aldım.

Uzun uğraşlar sonucu kurdu eşim.Tam istediğim gibi olmuştu.Harikaydı.Hem odama dekoratif bir görünüm veriyor hem de kitaplarımı her an görebiliyordum.Ben görüyorum da istiyorum ki evime gelen misafirler bi incelesin,baksın,dokunsun kitaplarıma.

Ama olmadı istediğim gibi.Misafirler hep kitapları flu ,kitaplığı net gördüler.Kitaplarla ilgilenen yoktu.Anca dalga geçtiler kitaplığımla,çarpık çurpuk,yamık yumuk dediler.Ben ise diyecek bir şey bulamadım,bulamadımmm...Olsun ben bakıyorum onlara.

Yok anam yok,kimsenin dikkatini çekmiyor kitaplar.Onca gelen misafirden sadece 13 yaşlarında bi çocuk inceledi kitaplarımı.Olsun.Beğendiğim bi kaç kitap tavsiyem var sizlere.Her telden,türden:


                                         Hiç sıkılmadan okuyacağınız bir tarih kitabıdır.(satın almak için)


                                                                satın almak isteyenler

                                   Çok farklı bir açıdan yazılmış bir kitap.satın almak isteyenler


                                   Okuyunca dehşete düşeceksiniz.satın almak için


                                                    Çok harika bir kişisel gelişim kitabı.


  Veee asla vazgeçemediğim dergi:GENÇ BEYİN.Kitaplığımın en alt rafında dosyalar içerisinde saklıyorum onları.Kimseler görmesin diye.Hayatım boyunca böyle bir dergi,yazar kadrosu,böyle dolu dolu bi kaynak görmedim ben.Kesinlikle herkes tanışmalı bu dergiyle.Zaten bağımlılık yapıyor.(tanışmak isteyenler)



      Şimdilik bu kadar kitap tavsiyelerim dostlar.Sizinde kitap tavsiyeleriniz varsa lütfen paylaşalım.

                               Kitaplığa değil de kitaplara gönül vermiş tüm kitap kurtlarına selam olsun...


                             

5 yorum:

  1. çok gezen mi bilir çok okuyanmı

    YanıtlaSil
  2. evlendikten sonra ilk hayalim kitaplarıma bir kitaplık almaktı şimdilerde ise vitrinde duruyor bir kolisini de çeyiz taşıma sırasında nereye kayboldu annemin evinde sanırım ama bulamıyorum seni kitap konusunda çok iyi anlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaybolan kitaplarınıza çok üzüldüm.umarım bulursunuz

      Sil
  3. Kitap sevginize hayran kaldım. Kitap okumayı geç seven biri olarak. Çok beğendim bloğunuzu. Takibe alıyorum ve bende mutlaka bekliyorum :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkur ederim bende sizi takibe alıyorum

      Sil