7 Eylül 2013 Cumartesi

FİKRİ MÜHİM OLASIM GELDİ


İnternette gezinirken rastladığım bir site.Aslında adı dikkatimi çekti.O yüzden tıkladım.Sonra sistemlerini okudum.Aklıma yattı.İlginç bir sistem.Akıllıca!

Belirli firmaların ürün deneyicisi oluyorsun ufak hediyeler gönderiyorlar(tabi bana daha hiç gelmedi) ve yorumlarınızı bildiriyorsunuz.Karşılıklı iş yapılıp büyüme gerçekleşiyor anlayacağımız.

Teknolojinin nimetlerinden bir kez daha faydalanıyor insanoğlu.En azından hayırlı bir şey için.Beğendiğin ve güvendiğin markaları tanıtmak hem marka için hemde ürünü denemeyenler için işe yarar bir durum.Şahsen bu kadar marka bolluğu içinde güvenmediğim tavsiye almadığım bir ürünü almak için 2 kere düşünüyorum.İlk sorduğum adres genellikle annem oluyor.Bu da gösteriyor ki bir ürünü ilk olarak kullanan bir kimseye soruyoruz ve vereceği cevap neticesinde kararımızı veriyoruz alıp almamaya.Hatta ben pazar alışverişinde bile hangi tezgaha gideyim?Kimin iyidir meyvesi sebzesi? diye sorarım komşularıma. E madem durum böyle o zaman tavsiye edilen ve tanışılması gereken ürünler için fikri mühime üye olup, kargomuzu bekliyoruzzz...

Bazı blogger arkadaşlarım ürünlerini alıp yorumlar yapmışlar.Merak edenlere adres:

-Laf salatası
-gizeminrenklidunyasi
-tarifrehberi
-fulyailkim

2 yorum:

  1. Merhaba yeni takipçinizim bana da beklerim :)

    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil